Do osób które widzą commity

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Nie, 23 Wrz 2001, 14:34:36 CEST

On Fri, Sep 21, 2001 at 05:15:18AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 20 Sep 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [..]

> Problem nie w odległości co w utracie kontroli nad nim pod niebecność
> Sergiusza. Propozycje zmian co do kilku równożednych MX-ów i fast
> forwarderów śa rosadne ale i tak nie do przeprowadzenai tak długo jak
> Sergiusz nie ujawni się że żyje.
> Jeżeli bedzie sie to przedłuzać to trzeba bedzie uderzyc do ludzie z LDP
> zeby zrobić tam backup wejście i zrekonfigurowac czo tzreba/zobaczyć
> dlaczego commit listy nie docieraja gdzie powinny (commit logi lecą przez
> [...]

Nic nie było zmienianie w ciągu ostatniego tygodnia. Znaczy nikt oprócz
mnie sie nie logował, a ja nie robiłem nic oprócz bzipowania logów,
bo się miejsce kończyło. Ale zauważyłem, że allcvs jest chyba otwarty,
a pld-cvs-commit nie. Dopuszczony jest adres cvs w zie.pg.gda.pl, czy
wciąż z niego idą te commity?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-