%global optflags <blah_blah>

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 24 Wrz 2001, 13:45:46 CEST

On Mon, Sep 24, 2001 at 01:00:42PM +0200, Michal Moskal wrote:

> A jak potem wygląda spec? Jeśli %if sprawdza czy makro jest
> zdefiniowane,

Nie, po %if ma być wartość. Użycie niezdefiniowanego makra to błąd dla
rpm-a. Po %if nawet nie można użyć makra które definiuje się przez
--define z linii poleceń...

>  %{?xx:} chyba też (post qboosha)

Właśnie to sprawdza, _czy_ makro jest zdefiniowane.

> to jak zrobić coś
> warunkowego w specu? Można tak: %if %{ssl} == 1? wydaję mi się, że nie
> bałdzo...

Można. Ale jeżeli %ssl było zadeklarowane gdzieś w specu, to --define
z linii poleceń go nie przedefiniuje (sprawdziłem).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/