java

Piotr Janik pietlek w linux-pl.com
Wto, 25 Wrz 2001, 00:00:02 CEST

On Mon, Sep 24, 2001 at 11:50:13PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Piotr Janik <pietlek w linux-pl.com> writes:
>
> > Sciagnalem sobie j2sdk-1_3_1_0-linux-i386.bin.
> > Poustawialem PATH i:
> > [root w linux-pl jdk]# java
> > /usr/local/jdk/jdk1.3.1_01/bin/i386/native_threads/java: error while loading shared
> > libraries: libstdc++-libc6.1-1.so.2: cannot open shared object file: No such file or
> > directory
> >
> > Ktos moze mi powiedziec jak to dokonca doprowadzic?
> > I dlaczego nie mzrobionego pakietu z jdk?
> [misiek w arm misiek]$ rpm -q --whatprovides libstdc++-libc6.1-1.so.2
> libstdc++-compat-1.0-1
>
> --
> Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
> misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr
>
> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

[root w linux-pl jdk]# java
Usage: java [-options] class [args...]
           (to execute a class)
   or  java -jar [-options] jarfile [args...]
           (to execute a jar file)

where options include:
    -client       to select the "client" VM
    -hotspot      is a synonym for the "hotspot" VM  [deprecated]
    -server       to select the "server" VM
    -classic      to select the "classic" VM
                  If present, the option to select the VM must be first.
                  The default VM is -client.

    -cp -classpath <directories and zip/jar files separated by :>
                  set search path for application classes and resources
    -D<name>=<value>
                  set a system property
    -verbose[:class|gc|jni]
                  enable verbose output
    -version      print product version and exit
    -showversion  print product version and continue
    -? -help      print this help message
    -X            print help on non-standard options

****************
Another exception has been detected while we were handling last error.
Dumping information about last error:
ERROR REPORT FILE = (N/A)
PC                = 0x0x2c027e
SIGNAL            = 11
FUNCTION NAME     = (N/A)
LIBRARY NAME      = (N/A)
Please check ERROR REPORT FILE for further information, if there is any.
Good bye.
Naruszenie ochrony pamięci
[root w linux-pl jdk]#

Tak wiec skad ten error?

--
_____ Piotr 'Pietlek' Janik ____________
"Szukając człowieka - nie patrz na mnie,