listy

--s+ ser w metalab.unc.edu
Wto, 25 Wrz 2001, 10:13:45 CEST

--->[Quoting Blues <blues w ds6.pg.gda.pl>:]

> Nie chcialbym byc upie....y, ale listy commit ciagle nie dzialaja...
> Szukanie co sie dzieje po log'ach cvs'u nie nalezy do super-przyjemnych. Z
> ciekawosci zobaczylem czy na newsach sa te commit-logi... i tez ich nie
> ma. Moze wiec _odpowiednie_ osoby, ktore maja _dostep_ do serverow racza
> zobaczyc co sie dzieje, bo sytuacja troche dlugo juz trwa.
> Jezeli jest problem z dostaniem sie do serverow to moze je jednak
> przeniesc do nas? Miejsce na to jest.

Chciałbym powiedzieć, że ktoś zmienił nagłówki listów z commitami,
proszę się przyznać, kto bez zastanowienia robi takie rzeczy
ze skryptami w CVSROOT? Nie można czasem pomyśleć?

Serwer list nie ma nic do tego.
Długo to trwa, bo byłem na wakacjach. Teraz "raczyłem" zajrzeć.

Ale jeśli chcesz przenieść serwer do siebie, nie ma problemu,
chętnie zrezygnuję z tej przyjemności.

A tak w ogóle to nie podoba mi się słownictwo, którego używasz,
i mam prośbę, byś więcej nie starał się być agresywny, bo
"upierdliwy" to zbyt łagodne słowo.

--
			http://ibiblio.org/ser/
current projects: {linuxdoc|gnu}.org|{hyperreal|pld.org}.pl|maxweber.net