nowe kbd i popsute ogonki

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Wto, 25 Wrz 2001, 19:20:26 CEST

On Tue, Sep 25, 2001 at 12:02:37 +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Po upgrade na kbd 1.06-4 zniknęły mi ogonki z issue (puste miejsca),
> brak ich również we wszelkich komunikatach pisanych zaraz po zalogowaniu
> (np /etc/motd)
>
> Ogonki pojawiają się dopiero wraz z promptem shella
> co jest pewnie wynikiem wykonania /etc/profile.d/console.sh
>
> Dlaczego wcześniej było ok?

Bo był tzw. 'zły' font - ze znaczkami iso8859-2 w przestrzeni
pierwszej strony, zarezerwowanej na iso8859-1, czyli domyślnego trybu
kernela.
I dlatego ja nadal używam właśnie jego, a brak narzędzi z userspace
(innych niż echo magiczne_literki) do permanentego ustawiania encodingu
uważam za bug, a nie feature.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>