courier-imap ipv6

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 26 Wrz 2001, 09:24:57 CEST

On Wed, Sep 26, 2001 at 04:45:23AM +0200, Przemek Piotrowski wrote:
> courier imap na maszynie bez skonfigurowanych interfejsów ipv6 wariuje

A ipv6 jest w jajku/module?

> (demon startuje poprawnie ale dowolne połączenie jest przez niego
> zamykane natychmiast po nawiązaniu)
>
> zgadnie z sugestiami na kurierowych listach dyskusyjnych
> przekompilowałem z --without-ipv6 i teraz działa ładnie

Która wersja (i release) courier-imap? W sysconfig masz adres 0.0.0.0
czy 0?
U mnie z tym pierszym nawet nie chciał słuchać, z drugim działał (bez v6
w jajku).

> ps. cyrus imap (cyrus, nie courier o którym piszę powyżej) ma w specu
> linijkę:
> "Run \"/etc/rc.d/init.d/cyrus-imapd start\" to start apache http daemon."

Właśnie chciałem poprawić, ale już nie ma.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/