Nowy instalator

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 26 Wrz 2001, 12:27:51 CEST

Witam!

Właśnie staram się od ostatnich 24 godzin zainstalować PLD po sieci.
Wybrałem do tego celu nowego instalatora wraz z poldkiem.
NIestety nie było mi dane dojść do końca instalacji (mimo licznych prób)
gdyż dość często w różnych momentach poldek się wywala zrzucając core :(
Narazie testuję intensywnie pamięć komuputera, ale sprawia wrażenie całej.
Czy poldek tak ma, że się sypie w najmniej oczekiwanym momencie? Dyskietka
instalacyjna jest z 24.09.2001. Karta sieciowa RTL8139, Durn 900 + 2x128MB
RAM, a wszystko na plycie MSI z VIA133A + 2xHDD 40GB.

      Pozdrawiam
            Artur

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!