blues: SPECS squirrelmail.spec (fwd)

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 26 Wrz 2001, 16:16:02 CEST

On Wed, 26 Sep 2001, Krzysztof Drewicz wrote:

> U mnie po prostu dziala.

U mnie (niestety) nie. :((

> Ustawienie $LANG oznaczaloby ze na jednej
> instalacji mamy jeden jezyk a nie o to chodzi.

Racja, jeśli w i18n.php w linijce:
setlocale('LC_ALL', $sm_language);
zmienię na:
setlocale('LC_ALL', 'pl_PL');
to mam język polski i angielski.
Dodam ze mam php-4.0.5-3 i gettext-0.10.38-3

> Aktualnie ogladam
> wiewiorke po rosyjsku...

Cóż, pogratulować. ;)
Jest jeszcze jedna 'ciekawostka' po instalacji w katalogu:
squirrel/config ląduje plik (binarny) config.php
ktory zaczyna sie stringiem: abook_import_export.0.5-1.0.0.tar.gz

pzdr
Stacho Pal