rc-skrypty i samba

Czw, 27 Wrz 2001, 23:01:00 CEST

[czwartek, 27 wrzesień 2001], Marcin Bohosiewicz napisał(a):

> Mnie niedawno baggins napisal, ze to co jest w repo jeszcze
> nie dadaje sie do uzytku. Trzebaby to przejrzec.
> Moze jeszcze np. dolozyc sugerowane przez Bluesa wsparcie
> dla sprzetowych vlanow w kartach Intela?

Według moich obserwacji:
- wyłączanie ipv6 autoconf jest za późno (wiem jak to poprawić)
- nie da się podnieść interfejsu ipv6-only (też wiem jak)

możliwe że jest coś jeszcze ale warto by było żeby przetestował to
ktoś jeszcze oprócz mnie.

Jak znajde troche czasu to to poprawie, narazie pracuje nad zrobieniem
stabilnego kernela 2.4. Z Wojtkiem ustaliliśmy że będzie to 2.4.7 +
kilka drobnych fixów/nowe łaty (ext3, jfs, ippersonality, itp).

Janek