automake 1.5 - as.m4

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 28 Wrz 2001, 00:14:45 CEST

On Thu, Sep 27, 2001 at 10:15:55PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

Już chyba wiem, co autor miał na myśli, ale czy tu nie powinno być
${AS:='$(CC)'} ? Składni bez ':' nie ma w manualu do basha ani ksh
(ale sprawdziłem - bez ':' też działa w ksh i bashu).
Nawiasy () miały być dla make, ale przypadkiem przedostały się do
libtoola...

> W kilku miejscach zadziaąłło to. W czym to Ci przeszkadza ? Glide ?

W Glide AS akurat nie przeszkadza, bo tam jest explicite wywoływane
$(CC) w Makefilach.

Doszedłem do tego (w teorii, nie testowałem), że efekt występuje, jeżeli
w configure.in AM_PROG_AS będzie przed AM_PROG_LIBTOOL. W info chyba nic
o tym nie ma. Brzydko.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/