Dwie sprawy - scrollkeper i libgtop(slmon)

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Nie, 30 Wrz 2001, 00:35:27 CEST

Po pierwsze w %postun scrollkepera wywyoływany jest scrollkeper-update,
co chyba nie powinno mieć miejsca.

Po drugie libgtop wymaga u nas gnome. Tymczasem zainstalowałem sobie tą
bibliotekę rezygnując z gnome (--no-deps). Skompilowałem i uruchomiłem
sobie program korzystający z tejże biblioteki (slmon 0.5.1) i to się
udało. Wniosek mój jest taki, że prawdopodobnie nie cała biblioteka
wymaga gnome, może da sie to więc jakoś na podpakiety podzielić...
Nie chcę, żeby niewielki konsolowy program (slmon) ciągnął za sobą
gnome, a niestety w nowej wersji wymaga libgtop...

No i czy mógłby ktoś rzucić okiem na sprawy związane z ac/am w slmonie?
%configure2_13 w zasadzie działa, wykrywa libgtop-config, ale potem nie
%korzysta chyba z podawanych przezeń flag (-I/usr/X11R6/include)...
To jest niewielki program, więc nie powinno to być zbyt trudne... Wysłać
to potem autorowi (polakowi)...

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --