description

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 30 Wrz 2001, 12:00:44 CEST

On Sun, Sep 30, 2001 at 12:55:23AM +0200, Blues wrote:
> W niektórych specach są puste opisy %description dla poszczególnych
> języków. I myślę, że jest to błąd, ponieważ niech lepiej będzie pełny opis
> po angielsku niż pusty w języku narodowym.

Tu się zgadzam.

> To samo wydaje mi się w przypadku niepełnych/skromniejszych opisów.

A to jeszcze zależy na ile skromniejszych - czy brakujące informacje
są istotne do zorientowania się do czego jest (a do czego nie) dany
pakiet.

BTW, do czego miały być makra %{libcombo} i %{_buildblurb} w opisach
pakietów gnustep-*?
%{libcombo} jest używane jako nazwa (pod)katalogu do którego pakują się
niektóre biblioteki GNUstep, ale nie widzę, żeby to gdziekolwiek było
zdefiniowane...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/