oidentd 2

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Nie, 30 Wrz 2001, 23:30:16 CEST

On Sun, 30 Sep 2001 20:10:44 +0200, you wrote:

>to tylko kometarz - nie ma wplywu na dzialanie - pozostalosc po starej
>wersji

Wiem ale lepiej by był aktualny, po co ktoś ma potem się na tym naciąć.

>Dobiera sie i dziala ! Dzis sprawdzalem.
>Wazne jest tylko by w oidentd_masq.conf nie bylo komentarzy !!!!
>Jezeli przed wpisem typu
>192.168.1.11    grzegorz        UNIX
>byla jakas linia zaczynajaca sie # - kaplica. Nie chcialo mi sie
>sprawdzac jak to odkrylem wczesnijszych wersji - moze to byl caly czas
>ten problem.

Zgadza się, tylko dlaczego w takim razie standardowo ten plik zaczyna się
od komentarzy i nigdzie nic o tym nie ma że nie może?

>Zaraz sprawdze czy forwarduje.

Nigdy nie kożystałem więc nie wiem, sprawdzać mi się także nie chce.

>Acha mam kernel 2.4.

ja 2.2.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć