Nie chcę wywołania lilo w %post lilo.spec!

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 30 Wrz 2001, 23:48:11 CEST

Witam,

Kiedyś już było o tym mówione żeby nie bawić się z lilo bez potrzeby.
Widzę jednak że znowu w %post lilo.spec zostało dodane wywołanie
(nie będę pokazywał palcami kto dodał, w changelogu jest :)) )

Proszę mi ujawnić powody dla których to wywołanie jest potrzebne.

Jedynym imho pakietem w którym może byc wywoływanie lilo w %post
jest kernel. W tym przypadku wywołania lilo można by się spodziewać.

Powody dla których moim zadaniem nie powinno być wywołania lilo
w lilo.spec są takie:
1. /etc/lilo.conf nie musi być wcale aktualne
2. jest to bardzo niewskazane podczas instalacji systemów w chroocie
3. wszelkie zabawy z lilo powinny być w miarę możliwości pod kontrolą

Zamierzam to usunąć.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)