adresowanie listów, było - Re: KDE, wcześniejszy dostęp do oficjalnych tarballi

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 18:31:35 CEST

On Tue, Apr 02, 2002 at 05:01:52PM +0200, Krzysztof Wittek wrote:
> Hmmm gusta gusta i jeszcze raz gusta a o gustach .....
> Ja tam np lubie mieć maila w odpowiedzi na moj i na liście i na priva.
To czemu nie masz ustawionego nagłówka Mail-FollowUp-To?
Co prawda nie wszystkie MUA to rozumieją, ale zawsze to jest jakaś
wskazówka. Proponuję przejżenie manuala do mutta. W szczególności
opis opcji "lists" i "subscribe".

Co do usuwania "Reply-To" z postów na listę, to mi się to nie podoba.
Tak jest o jedno Reply-To za dużo, ale inaczej może być stracona ważna
informacja (gdzie odpowiadać nadawcy). Najbardziej eleganckim
rozwiązaniem jest, po prostu, nie dodawanie "Reply-To" na listę, ale to
już przerabialiśmy i wiem że takie rozwiązanie ma zbyt wielu
przeciwników, aby mogło przejść :-)
Pozostaje jeszcze zmiana nazwy oryginalnego "Reply-To" na np.
"X-Reply-To", ale nie wiem czy ezmlm to potrafi.

Pozdrowienia,
        Jacek