djrzulf: SOURCES wget-1.8.1-ipv6.patch

Grzegorz Goławski grzegol w pld.org.pl
Pon, 1 Kwi 2002, 22:02:25 CEST

On pon, kwi 01, 2002 at 08:00:25 +0200, PLD CVS wrote:
> Module name:	SOURCES
> Changes by:	djrzulf	02/04/01 20:00:15
>
> Added files:
> 	.              : wget-1.8.1-ipv6.patch
>
> Log message:
> - "stolen" from news groups (google rulez), 2 hunks

Przeczytałem cały wątek, w którym podany był ten patch i jest tam napisanie
coś takiego:

i have make an hopefull clean patch for IPv6 support.
It works fine (testet (compile and v6 retrive)

But im not already happy with it.

1. Now if IPv6 enabled it only fetch IPv6 IPv4 sites faile
2. Need an switch to change the preffered mode 4/6
3. Makefile optional v6 support

Niepokoi mnie punkt 1. Można potestować łatkę, ale chyba nie zostało w niej
to poprawione.

--