adresowanie listów, było - Re: KDE, wcześniejszy dostęp do oficjalnych tarballi

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 13:57:19 CEST

On Tue, Apr 02, 2002 at 12:54:48PM +0200, wrobell wrote:
> Ludzie opamiętajcie się! Często wysyłacie listy adresowane
> na listę i do osoby, która jest autorem wiadomości, na którą
> odpowiadacie. Powoduje to, że dostaję dwie takie same wiadomości.
>
> Po kiego groma wysyłacie list na listę oraz do osoby, która
> jest na tą listę zapisana, hę?
Pewenie dlatego, że nagłówki maili wyglądają np. tak (fragment):

Date: Tue, 2 Apr 2002 12:54:48 +0200
From: wrobell <wrobell w ite.pl>
Subject: adresowanie listów,  było - Re: KDE, wcześniejszy dostęp do oficjalnych+tarballi
To: grupa rozwijających pld <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Mailing-List: contact pld-devel-pl-help w pld.org.pl; run by ezmlm

Naszczęście mój program pocztowy, mutt oczywiście :-), radzi sobie z tym
bez problemu. Naciskam 'r' i odpowiadam do nadawcy, naciskam 'L' i na
listę. :-)
Ale to nie zmienia faktu, że domyślnie wysyłane nagłówki są bez sensu.

> A poniższe to już kurka naprawdę przesada
>
>     To: grupa rozwijających pld <pld-devel-pl w pld.org.pl>,
>         Lista autorów PLD <pld-devel-pl w pld.org.pl>

Zgadzam się. Chociaż zależy do od konkretnego przypadku (np. informacja
o jakiejś dziurze IMHO mogła by być wysłana na obie listy).

Pozdrowienia,
	Jacek