Co z eximem?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 16:23:38 CEST

On Tue, 2 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Tue, 2 Apr 2002, Jacek Osiecki wrote:
> [..]

> Nie zmieni się.
> Pakietó w nie zmienai Świety Mikołaj tylko konkretne osoby. Konkretne
> osoby a nie także Świety Mikołaj maja wpływ na to kytóra wersja ma być
> używana. Albo zacznie sie rozmowa o konkretnych argumentach i ktoś kto wie
> co w pakiecie piszczy zrobi cio trzeba albo nic się nie stanie.

Była mowa że ma być stable? Była - i to nie raz...
Ledwo udało się wywalczyć pozostanie przy 2.2...
A teraz Ty ot tak sobie wrzucasz ISTOTNY pakiet, zmieniony o całą wersję,
który nie tylko ma ZUPEŁNIE inny plik konfiguracyjny (a jeśli ktoś zapuścił
sobie apt-get update na produkcyjnym serwerze, naiwnie wierząc że pakiety
na ftpie umieszcza ktoś w sposób odpowiedzialny?), ale nawet sam jego autor
wyraźnie sugeruje żeby uważać na tę wersję...

Przecież przejście na nowego exima to kolejna wersja, do której poprawki
będą się jeszcze długo pojawiać...

Krótko mówiąc: jeśli tak dalej się będzie działo, to z czystym sumieniem
będę odradzał PLD znajomym - bo nie mam zamiaru potem świecić oczami jak
ktoś mi będzie miał za złe że PLD team eksperymentuje sobie na użytkownikach
dystrybucji...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki