KDE, wcześniejszy dostęp do oficjalnych tarballi

Witek Krecicki adasi w grubno.da.ru
Wto, 2 Kwi 2002, 19:34:42 CEST

On Tue, 2 Apr 2002, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> IMHO zabawa w takei rzeczy nie ma sensu i wyraźnego celu.
> Repozytorium CVS KDE jest publicznie dotęspne. Robienie snapów z
> konkretnych modułów powinno w zupełności wystarczyć. Jęzlei to niesą te
> same zasoby które są w repo to tymbardfziej należy takei rzevczy omijać
> dużym łukiem.
Przeczytaj to co napisal Michal jeszcze raz: snap nigdy nie gwarantuje
tego, ze to jest to co bedzie wydane... a tu taka gwarancja jest
> Co do piekunów to wolałbym żeby zamiast oficjalnego opiekuna który
> z dużym prawdopodobieństwem nic nie będzie robił był faktyczny któremu
> na tytułach nie bęzie zależeć.
Patrzac na commit-logi to wlasnie Michal sie KDE najwiecej zajmowal... i
to raczej nie na tytulach mu zalezy ale na tym zeby mogl pospac 3 godziny
w trakcie kompilacji nowego KDE....
WK