Co z eximem?

Wto, 2 Kwi 2002, 21:46:08 CEST

On Tue, 2 Apr 2002, Michal Kochanowicz wrote:
[..]
> Nie bardzo wiem co to jest prosta konfiguracja.

Terminologioa z logiki rozmytej :)
Załóżmy że jest to coś niedaleko domyślnej konfiguracji + np. virtual
host. konfigi exima maja wyjątkowo dużo stopni swobody z racji tego że to
są niemal skrypty/prgramy (kwałakami). W takeich wypadkach załatwienie
tego automatycznei bedzie i tak niemożliwe w sposób niezależny od
specyfiki konfiguracji.

> Zawsze mi się wydawało,
> że taką mam na wolandzie, ale tu też się wypieprzył:
> 1. znowu wyrzucił local_domains i host_accept_relay. Ponieważ jednak
>    jest ten trigger, exim by się podniósł, jednak odrzucał by całą pocztę.
> 2. przyjrzałem się trochę dokładniej tej konfiguracji którą poprzednio
>    opisywałem. Okazuje się że po konwersji wyleciał z niej smart-relay.
>    Czyli cała nie-lokalna poczta nie byłaby dostarczana.

Czy w miedzyczasie jakoś ten skrypt nie był może rozbudowywany/porawiany ?
Chodzi mi o devel zasoby (cvs) exima. Jeżeli uznasz że nie jest to obecnie
do uratowania to zmianę wystarczy poprostu cofniesz (ty czy ktokolwiek
inny) w repo.