KDE, wcześniejszy dostęp do oficjalnych tarballi

Wto, 2 Kwi 2002, 22:11:29 CEST

On Tue, 2 Apr 2002, Michal Kochanowicz wrote:
[..]
> To właśnie nie są snapy. Uważasz to za bezsens --- trudno.

Nie tyle bez sensu co nie jest to w takim wypadku nam raczej potrzebne do
zrobienia terminowo paczek (?).

[..]
> Wiem. A ja napisałem że nie wiem jak to zrobić, żeby część plików
> dostała %doc a część nie.

Pytanie w takim raze czy ten plik musi być w tym miejscu gdzie jest
obecnie i/lub czy myusi być częścia dokumentacji ?