pioklo: SPECS libmpeg3.spec,1.17,1.18

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 22:52:32 CEST

On Tue, Apr 02, 2002 at 08:30:51PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 2 Apr 2002, Piotr Kloc wrote:
> [..]
>
> Używanie tego typu zmian psuje %{debug}.

Nie mówiąc już o tym, że jest bez sensu. expensive-optimizations
zawierają się już w -O2, unroll-loops w -O3 albo -O2 (nie pamiętam),
strength-reduce chyba podobnie... itd. a omit-frame-pointer można
włączać tylko w %{!?debug: }.

> [..]
>
> Jesteś tego pewien że tak powinno być ?

Poza tym w jakimś specu widziałem lib* (dokładniej libtrash*
w libtrash.spec) - z dużym prawdopodobieństwem złapie to za dużo plików
(jeśli pakiet używa libtoola - także bibliotekę statyczną i skrypt .la).

Na koniec prośba (szczególnie do Piotra) - jak dodajecie polskie opisy,
to przynajmniej przeczytajcie je ze dwa razy przed commitem - bo
udostępniać pakiety z wieloma literówkami i błędami gramatycznymi to
po prostu wstyd... (a zajrzyjcie sobie na pcoa jak WO obrobił jeden
tekst z JTZ).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/