Linux+ i PLD

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 18:27:22 CEST

On Tue, Apr 02, 2002 at 16:37:45 +0200, Witold Filipczyk wrote:

> - jakich brakuje (a są fajne i być powinny)

Brakuje dużo softu inżynierskiego (i nie tylko - odsyłam do L+ 6/01,
10/01, 11/01). Zabieram się za to jak pies do jeża, bo muszę cholerne
sprawozdania z laborek robić i czasu nie ma.

Z rzeczy konkretnych to czekam na budującego się poprawnie gcl'a, żeby
zrobić maximę, a w tym tygodniu włożę jeszcze XEphema. Zabierałem się
jeszcze za stroiki i efekty do gitary, ale większość ma jakieś problemy
z osobowością i się nie budują, a nie mam ochoty na grzebanie w czymś,
co chodzi z kdelibs. Mam jeszcze na tapecie kilkanaście gierek, jakby
kto miał ochotę to niech da znać, bo aktualnie mam już 1/3 wymaganą do
zwolnienia z jednej laborki i egzaminu... dokładniej to nie tyle
zwolnienie co jednoroczna odroczka:/

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!