KDE, wcześniejszy dos

Śro, 3 Kwi 2002, 00:10:18 CEST

> W tej chwili wygląda to tak, że dokumentacja od kde ląduje w
> /usr/share/doc/kde i rpm sam zbiera to do pakietu, bez żadnego wpisu w
> %files. Zastanawiam się jakby rpm zareagował, gdyby jednak umieścić te
> pliki w %files bez podania %doc. Czy nie potraktowałby tego jako
> duplikat?

Zamiast zastanawiac sie wystarczy sprawdzic. Ja odrobilem prace domowa i
stad wiem, ze to nic nie da. Nadal beda %doc.
Trzeba je wylaczyc z dokumentacji i przeniesc, albo zdublowac w jakims
pakiecie typu kde-doc-devel (te przeniesione).

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk