Qmail +relaying

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 10:55:40 CEST

On Fri, Mar 29, 2002 at 06:02:58PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> To widać że jeszcze mało wiesz :>

> Proponuję cofnąć się do prac Neumana i wcześniejszych czyli tak mniej
> więcej z przed pół wieku.

1. dowodzenie poprawności algorytmów jest nierozstrzygalne
2. gdy dowód da się przeprowadzić, ma on rozmiar wykładniczy w stosunku
   do rozmiaru algorytmu
3. widziałeś gdzieś formalny opis semantyki (np. operacyjnej) C?
   a może C++ (co byłoby podwójnie ciekawe, ze względu, na wewnętrzną
   sprzeczność tego języka). Jeśli tak to proszę o URL, jeśli to nie to
   względem czego te dowody?
4. ale co TY możesz o tym wiedzieć, skoro twierdzisz, że analiza
   matemtyczna zajmuje się dowodami poprawności algorytmów...

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h