Co z eximem?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 10:49:54 CEST

On Tue, 2 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> W tym wypadku misiek powinien jeżeli juz wytłumaczyć dlaczego uznał że
> taka zmian ma ręce i nogi.

A misiek jak widać nie zamierza się z tych zmian tłumaczyć.
A jak sam powiedziałeś:

> Brak głosu w jakieś sprawie też niesie w sobie jakąś informację

A ja rozumiem to tak że, misiek nie potrafi podać rozsądnych argumentów
tej zmiany. Po za tym, zależność MTA od postgresql i mysql to chyba
przesada, to powinno wylądować jako bcond.

Zatem jak nie usłyszę głosów sprzeciwu cofam taga STABLE na rel 1.88

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)