Co z eximem?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 14:34:28 CEST

On Tue, 2 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> mian z brancha na HEAD ?
> To co zrobiłem było w dużej części kierowane właśnie tym co z tego
> płyneło. Brak głosu w jakieś sprawie też niesie w sobie jakąś informację w
> tym wypadku: "nie ma tu jak na razie niczego o co możnaby się przyczepić".
> To czego w tej chwili możnaby się ptrzyczepuisć to jest to że potencjalnie
> skrypt wykonujący konwersję pliku konfiguracyjnego w jakiś przypadkach nie
> da sobie rady (jak na razie nikt tego nie zaobserwował) i to że maintainer
> nie uwaza tej wersji za jeszcze w płnu stabilną (jak na razie też nikt

Nie przesadzasz? Primo, nie wszyscy czytają commit listy, a nawet jak
czytają, to przecież nie da się wsystkiego dokładnie śledzić. Secundo,
commit-lista nie pokazuje jak zmieniają się (przesuwają tagi STABLE),
mało tego, nie wiele ludzi wie że takie tagi są.

Dlatego większość dowiedziała się o nagłym przejściu z 3 na 4 podczas
aktualizacji pakietów. Ja miałem o tyle szczęscie, że na najbardziej
newralgicznych maszynkach robię aktualizację recznie, pakiecik po
pakieciku.

Kolejna rzecz, nie było czasu protestować, kiedy zmiana była jeszcze w
CVSie. Bo misiek zmienił 26.03, a niewiele ponad 24 godziny później
pakiety przeszedł z test do głównego ftpa.

> To tyle w kwestii wyjaśnienia co i jak i dlaczego się stało i co lub kto
> za cyzm stoi.

Dla mnie osobiście nie jest ważne, kto za tym stoi, czy kto jest winny.
Nie mam zamiaru wzywać nikogo do szykanowania czy karania winnych.
Wyraziłem swoje zdanie odnośnie zasadności przechodzenia na exima 4.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)