applnk

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 13:10:10 CEST

On Fri, Apr 05, 2002 at 11:35:06AM +0000, Michał Margula wrote:

> Monitor to takie urządzenie komputerowe, rodzaj okrętu, urządzenie
> telewizyjne, nazwa gazety (Monitor Polski), jest też coś takiego jak
> monitorowanie, ale słowa w kontekście mierzenia nie znalazłem.

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=33012
3. elektr.  w elektronicznej technice obliczeniowej: urządzenie do informowania operatora maszyny cyfrowej o przebiegu procesu obliczeniowego; zwykle wyposażone w klawiaturę

IMHO bardzo dobrze oddaje to co robią programy z menu Monitors

--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/