rfc.spec

Grzegorz Goławski grzegol w pld.org.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 23:16:25 CEST

On śro, kwi 03, 2002 at 05:17:21 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Witam.
>
> Jak szanowna spolecznosc uwaza, ktorej postaci plikow rfc nalezaloby
> *domyslnie* nie budowac:
>      .ps czy .pdf ?

Aktualnie na stronie http://www.pld.net.pl jest ankieta "Jaki format
dokumentacji preferujesz?". Może niech każdy tam zagłosuje i będzie wiadomo.
Jak na razie głosowały 23 osoby, w tym 5 na pdf i 1 na ps.

> IMHO, budowanie obu jest bez sensu, bo zapewniaja dokladnie te same
> informacje (mozna co najwyzej pozostawic budowanie warunkowe tego
> odrzuconego). Ale nie mam pojecia ktory format plikow graficznych bedzie
> lepiej "pasowac" do reszty PLD... Jakies sugestie ?

IMHO pdf, ale to tylko moja subiektywna opinia.

> Pewnie zaraz Tomek znowu sie odezwie, ze nie jest to miejsce na glosowania,
> ale nie widze lepszego forum :)

Ja widzę: http://www.pld.net.pl. Tylko gdyby udało się zmobilizować więcej
osób do głosowania...

--