eggdrop.spec

Adam Gołębiowski adamg w wapnet.ko.pl
Czw, 4 Kwi 2002, 01:28:00 CEST

Witam,

>   Proponuje zmiane eggdrop.spec na eggdrop2.spec, gdyz, jesli sie nie
>   myle, taka jest wlasnie prawidlowa nazwa - ta 2 nie oznacza numeru
>   wersji, jest czescia nazwy.

I pomyliłem się. Oczywiście błędnie zinterpretowałem spec. Nie jest
to, jak podejrzewałem Eggdrop2, a Eggdrop-Alpha, który notabene jest
też w repozytorium na cvs.eggheads.net. Nie pomylilem sie co do
jezyka, w ktorym jest napisany - Eggdrop-alpha stworzono w C++. Nie
wiem jaki jest status tegoż, ale w chwili obecnej developerzy Eggdropa
skupiają się nad rozwoją serią 1.7. Z reszta, daty modyfikacji w
repozytorium nie wskazuja na zbyt wielkie zaintersowanie tymze.
Dlatego mała poprawka: zmiana z eggdrop.spec na eggdrop-alpha.spec, a
nie, jak to wcześniej sugerowałem, eggdrop2.spec. Aktualnie mam
przygotowanego speca do Eggdropa z serii 1.6. Jest nalozona jedna
latka, i chcialbym to w takim wlasnie ksztalcie przetestowac. Co
prawda na domowej maszynie tworzenie paczuszki przechodzi bez
problemow, ale ... Jesli nie bedzie skarg, dodam nastepne latki, ktore
juz sa gotowe. I znowu puscilbym do testowania. Jezeli i z tym nie
byloby problemow, puscilbym pelen release [1]. Zastanawiam sie nad
jednym - czy lepiej będzie nazwać paczuszkę eggdrop, czy na przykład
eggdrop1.6 (czyli byłoby coś w stylu eggdrop1.6-1.6.10-1.i686.rpm).
Moglibyśmy w ten sposób dodać też w przyszłości serię 1.8 (równolegle
do 1.6), oraz, być może nieco starszą już wersję 1.4. Zachowalibysmy w
ten sposob pewien porzadek. Co o tym sądzicie?

A jeśli znowu się gdzieś machnąłem to możecie mnie zlinczować :)

[1] Póki co czekam na odpowiedź w sprawie udzielenia mi dostępu rw do
repozytorium, więc pracę nad eggdrop1.6.spec (tak go tymczasowo
nazwałem) trwają powoli, ale efekty widać. Jezeli odpowiedz bedzie
odmowana, chcialbym przekazac latki+spec ktoremus z develeoperow.

PS: Chcialby, aby ktos z wladzy ustosunkowal sie do tych moich
propozycji. Dobrze / zle / gada od rzeczy / do kf'a go. Cokolowiek. A
nie bede tak sobie siedzial i na wlasne posty odpisywal :)

--
Pozdrowienia,
 Adam                            mailto:adamg w wapnet.ko.pl