Kiedy generacja ISO/jak mogę sam je zrobić?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 4 Kwi 2002, 17:41:19 CEST

On Thu, Apr 04, 2002 at 05:38:07PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Cześć
>
> Kiedy zostaną ponownie wygenerowane ISO, lub czy istnieje możliwość,
> abym sam to zrobił u siebie?
>
> Sprawa dość pilna, będę wdzięczny za szybką odpowiedź.

Mam nadzieję, że szybko. Teraz wszystkie pakiety z pkgsetów (z
ui/groups) powinny wylądować na pierwszym CD. Jest również kilka innych
poprawek w instalatorze.

Ogólnie nie byłoby głupim pomysłem sprwdzenie czy PLD sie bez problemu
instaluje (z cd, ftp i http) *przed* pisaniem wszelkich anonsów.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h