rfc.spec

Czw, 4 Kwi 2002, 20:21:28 CEST

> Ta ankieta jest źle sformuowana... nie możesz stawiać wyboru PS, PDF czy
> TXT. Powinieneś zapytać czy z formatów graficznych wolimy PS czy PDF. A
> txt (lub coś dającego się czytać na konsoli) powinno być i tak.

Ja tak wlasnie zadalem pytanie i do uzyskania na nie odpowiedzi
wykorzystalem ankiete i odpowiedzi na liscie.

Klamka zapadla.Jak ktos chce  .ps musi sobie sam skompilowac (kompilacja
warunkowa) .txt i .pdf pozostaja (choc tego ostatniego nie polecam
instalowac po sieci...

Wedlug mnie temat zamkniety.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk