polskie manuale i gmc

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 00:01:01 CEST

Właśnie troszkę czasu miałem i obejrzałem sobe manuale leżące w
/usr/share/man/pl/*

No i o to lista manuali nie do końca przetłumaczonych wraz z opisem co jest
nie tak:

man{1,2,3,4,5,6,7}:
wszystko ok

man8:
ipchains - dwa fragmenty [ odnośnie TOS i syn - ja się nie podejmę
trłumaczenia bo nie rozumiem do końca o co w nich chodzi ] apt - całość jest
po angielsku apt-get - to samo
apt-config - to samo
apt-cdrom - to samo
apt-cache - to samo
(wszystkie po ostatnim upgrade - nie wiem jak było wcześniej z apt)

mann:
wszystkie ok

Poza tym czemu ikonki gmc leżą w /usr/share/pixmaps (to są jedyne ikonki
leżące w tym katalogu) a nie /usr/X11R6/share/pixmaps ? no i samo gmc jest w
/usr/bin nie /usr/X11R6/bin ?

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |