uwaga co do squida

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 11:41:20 CEST

On Wed, 3 Apr 2002, Michał Margula wrote:
> Wszyscy, którzy chcą odpalać squida z większym limitem, przed jego
> uruchomieniem musza dać ulimit -HSn 4096. Jeśli ma ktoś jakiś pomysł żeby to
> zautomatyzować to czekam ;]

Jest koncepcja, ale nie wiem czy dobra.

Potestowałem to trochę... i wnioski są takie, że po prostu user spod
którego jest uruchamiany skrypt musi mieć konkretną liczbę deskryptorów.
ulimity w skrypcie nie mają żadnego wpływu na startujący program, pomimo
iż sa poprawnie ustawiane w ramach skryptu.
Uruchomione z palca:
ulimit -HSn 4096

Alternatywą dla tego jest wstawienie do limits.conf:
root    soft    nofile          4096
root    hard    nofile          4096

Testowałem czy nie wystarczy taki wpis dla usera squid, ale... nie...

Proponuję coś takiego dla domyślnej konfiguracji, bo chyba nie ma jakichś
przeciwskazań...(?)

Jeszcze inna rzecz mi po głowie chodzi, ale to za moment :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...