KDE, wcześniejszy dos

Pią, 5 Kwi 2002, 16:47:11 CEST

> Co do fontów to niekoniecznie - oglądasz je na www, a i w dokumentach
> możesz chcieć jakieś \alfa czy coś z cyrylicy chcieć włożyć.

Chodzilo mi tu oczywiscie o ustawienia fontu, nie o same pliki z fontami.
Do wyswietlania komunikatow potrzebne sa fonty zawierajace okreslone znaki
i ewentualnie kodowanie (chyba, ze wszystko juz jest unikodowe).

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk