proftpd

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 19:25:10 CEST

On 05 Apr 2002 14:51:30 +0200
Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> wrote:

> A wyłączaj sobie byle nie na HEAD ani nie na DEVEL.

A możesz mi powiedzieć dlaczego skoro te patche _PSUJĄ_ proftpd??? Wszystkie
proftpd z innych dystrybucji chodzą jedynie nieszczęsne PLD ma problemy.
Przypominam - z tymi patchami nie można się zalogować na serwer zza NATu
Cycladesa, a pozostałe chodza bezproblemowo.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter