proftpd

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 20:19:08 CEST

On 05 Apr 2002 17:55:13 +0200
Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> wrote:

> 0 - proftpd-1.2.2rc3-v6-20010814.patch.gz
> 1 - proftpd-1.2.2rc3+v6-tls.20010505.patch.gz
> 11 - proftpd-v6_fix.patch
>
> Jakim cudem ich usunięcie ,,nie wpływa ujemnie na sprawność IPv6''?

Po ich usunięciu całośc działa. W innych dystrybucjach też jakoś działa bez
tych patchy - to po jaką cholerę nam one?

> No to będziesz miał problem. Robi ten co potrzebuje.

OK. Następnym razem wrzucę gówniany patch do czegoś tam, co będzi powodowało
problemy w Twojej konfiguracji i powiem naprawiaj sobie sam. Niech naprawia
ten kto zepsuł.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter