proftpd

Dariusz Sznajder darek w darek.eu.org
Pią, 5 Kwi 2002, 19:01:18 CEST

[piątek, 05 kwiecień 2002], Michal Moskal napisał(a):
> ...żeby to przetestować.
No, dokładnie o to mi chodziło - następnym razem rozwine nieco myśl 8-)
Jak ktoś (pominąwszy kto) ma to poprawić?
U niego działa - więc czego właściwie ma szukać?
Przydałby się jakiś testowy serwer tam, gdzie NIEdziała przynajmniej...

A propozycji idących w tym kierunku jakos nie widziałem.
Chęci wysłania Cycladesa gdzieś w Polske też nie 8-)

> Calm down :)
Właśnie.

--
Dariusz Sznajder