wget (było Re: proftpd)

Grzegorz Goławski grzegol w pld.org.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 21:31:35 CEST

On pią, kwi 05, 2002 at 09:14:02 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Nie taki diabeł straszny jak go malują.
Teraz to i tak raczej nie mam czasu na uczenie się tego.. (matura :((( )

> NIE. Lepiej trzymać się wersji 1.7 do której jest działający patch v6.
Też tak myślę. Chciałem zacząć upgrejdować do wersji 1.8.1 w branchu, ale
ktoś wcześniej zrobił to na HEAD.
Chociaż tak myślę sobie, czy jest sens robić brancha?
Czy wersja 1.7 jest jeszcze rozwijana? Jeżeli nie to chyba można
przygotowywać wersję 1.8.1 na HEAD (rel <1).

--