eggdrop.spec

Adam Gołębiowski adamg w wapnet.ko.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 16:34:11 CEST

Witaj Michał,

W Twoim liście datowanym 4 kwietnia 2002 (14:48:00) można przeczytać:

> Jeśli dobrzę myślę, to eggdrop alpha jest zaczątkiem dla eggdropa 2,
> bo jest to jakaś tam wersja developerska.

Nie, nie. To, co w tej chwili mamy jako eggdrop (eggdrop-alpha), to
proba przepisania eggdropa w c++. Jednak wyglada na to, ze zarzucono
to juz. Wystarczy popatrzec do repozytorium na eggheads.org - ostatnie
zmiany sprzed osmiu miesiecy. Jak juz wczesniej napisalem w chwili
obecnej linia rozwojowa jest 1.7 (jesli mozna tak to nazwac, gdyz
oficjalnie zadnej wersji z tej linii nie bylo), a stabilna 1.6. I
raczej nie zanosi sie na to, by eggdev team postanowil przepisac
eggdropa w c++. Jaki bylby w tym sens? Doprowadzic projekt do postaci
stabilnej po to tylko, aby go potem w tak subtelny sposob rozwalic?

> A jak po kompilacji sie on przedstawia kiedy go uruchamiasz?

Przede wszystkim podczas kompilacji wyrzuca duza ilosc warningow. Po
czym ostatecznie i tak sie wywala na jednym z modulow.

--
Pozdrowienia,
 Adam                            mailto:adamg w wapnet.ko.pl