Program autostartu pod Windows

Łukasz Rżanek lukasz w borland.pl
Sob, 6 Kwi 2002, 17:29:33 CEST

Pytanie:
Podczas pingwinariow rozmawialem z kilkoma osobami (zainteresowani beda
wiedziec) na temat zrobienia aplikacji auto-startu pod Windows. Pomysl nie
umarl, ale...
...do dzis nie wiem, co ma to byc za aplikacja, co ma w niej byc, itd.

Dlatego przylecialem tutaj. Problem rozbija sie o to:
- co w tej aplikacyjce ma sie znalezc, bo ja tam moge cuda perskie
  wrzucic, ale przeciez nie o to chodzi
- jak ona ma wygladac oraz co ma w niej i jak sie zachowywac

Ze zrobieniem aplikacji problemu nie ma. Moge tam wrzucic w zasadzie
wszystko, ale musze wiedziec dokladnie co.

No, i musze wiedziec, czy ma ona w ogole powstac :)

--
Lukasz Rzanek - konsultant @ BSC Polska
    tel. +48 (22) 864 14 65 wew.135