STBR: pwlib,openh323,opengk

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 6 Kwi 2002, 19:26:12 CEST

Mariusz Mazur <mariusz w isn.pl> writes:

> Ja to kompiluję spokojnie i u siebie i u djrzulfa i u aflinty... na
> builderkach pewnie też nie będzie problemów... nie wiem co ty masz za system
> :)

WinNT 4.0, polecam ;)

Mój system jest aktualny (regularnie poldkuję ftp://.../PLD-1.0)
Dziiiwna sprawa.

Gdzieś te pakiety już leżą żebym mógł spróbować?

BTW: na gnomemeeting.org jest napisane że wymaga on spaczowanego pwliba
patch mają tu: http://www.gnomemeeting.org/snapshots/pwlib_video_patch.diff
Może da radę go nałożyć? ZTCW patch łata jakiś problem który objawia się
brakiem transmisji video.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)