[rw w cvs]

Nie, 7 Kwi 2002, 13:49:21 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> An moje puytanie odnośnie zabaw w From commit logów
> (s/pld.org.pl/pld-linux.org/ i mojego cofnięcia tej zmiany) otzymałem
>
> "1) dns już dwa razy nie działał przez twoje niedbalstwo
>    z secondary.
> 2) trzeba zinternacjonalizować projekt.
> 3) denerwujesz mnie często."
>
> Sergiusz już od dłuższego czasu głównie zajmuje się tylko przeszkadzaniem.
I to, że cofnął Twoją zmianę jest tym powodem? Bo na razie nie napisałeś
w czym ser przeszkadza.

> Jestem juz pprostu zmęczony powtarzniem tego co mówiłem kilkukrotnie
Wystarczy, że podasz urle do tych wypowiedzi w archiwum list. No chyba,
że ich tam nie ma - wtedy nie ma bata, trzeba powtarzać.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr