instalator - BŁEDY

Wojciech Babicz wojciech.babicz w trustnet.pl
Nie, 7 Kwi 2002, 15:52:27 CEST

Witam wszystkich,

z problemami przy instalacji mam nadzieję, że tutaj?

instalowałem PLD iso z dnia: 01.04.2002

wybór ręczny partycji (partycje były zrobione):
/boot (500MB) primary
swap 256 primary
/extended 19GB
/tmp 1GB
/usr 2 GB
/var 4 GB
/home 12GB

wysypał się (mnóstwo komounikatów o błedach (kilka ekranwó) - niestey
nie mam jak ich spisać, bo błedy były przy formatownaiu partycji
(było wybrane użycie aktualnych partycji, ale wybrane były
do sformatowania ext2)
==============

drugi raz to samo, ale usunąłem partycje spod instalatora i załozyłem
na nowo pod PLD - komunikaty podczas formatowania były podobne, całe
may cyferek po ekranie, ale były inne niż poprzednio ...

==============
trzeci raz:
Użyłem Automagicznego Konfiguroatora.
założyłem  partycje ręcznie:
/boot 500MB
swap 256 MB
/ 1GB
(reczta bez partycji)

zformatowały się bez problemu:
wybrane pakiety: tylko base
bład jest przy:
Installing pam-0.75.5-1.i686.rpm
Segmantation fault
!!! PACKEGES INSTALLATION FAILED!!!
!!! poldek returned with error, possibly you should check
!!! list of packages passed and/or /var/log/installer.
Something went bad.
Press the [Enter] key.

i kulturanie wróciło od instalatora..... bez zainstalowania

Sprzęt:
Abit BP6 (dysk pod zwykłym kontrolerem)
Seagate BArracuda III 20GB
procesor Cel 433