Domena pld-linux.org

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 12:16:24 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Michał Kuratczyk wrote:

> Ja tak tylko z ciekawości -- czy podpisywanie pakietów naprawdę wymaga
> aż takich zasobów? Ile tych pakietów jest dziennie podpisywanych i ile
> trwa (orientacyjnie) podpisanie jednego pakietu?
Podpisanie trwa szybko. Tylko ta maszyna ma byc pewna.

A ile dziennie... coz, jesli by wdrozyc zasade ze pakiet z test ma prawo
wyjsc jedynie podpisany to moga to byc dziesiatki lub setki MB/dzien.

M.

PS. Mnie sie kiedys wydawalo ze ep09 ma taaaka rezerwe mocy... ;>
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-