Domena pld-linux.org

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 7 Kwi 2002, 22:31:47 CEST

On Sun, 7 Apr 2002, Cezary Cichocki wrote:

> [...]
I byc powinno. Pozostale domeny sluza tylko nakierowaniu na podstawowa.

Reszta... imvho chodzic powinno o zabezpieczenie sie pred kims zupelnie
spoza PLD teamu, kto by chcial takiej nazwy uzyc do celow nie zawsze
zgodnych z intencja PLD. I tak przegralismy batalie o pld.pl, bo juz sobie
go jakas partia wziela.

[..]

>  Wlasciciel:
>  BIURO OBSŁUGI FIRM HANDLOWYCH S.C.
>  UL.MONTWIŁŁA MIRECKIEGO 22 30-426 KRAKÓW
I z tego co wiem wszystko z nimi jest OK, ale kloczek mowil mi, ze
chce te domene przerejestrowac na siebie (zeby ulatwic np sprawy zwiazane
ze zmianami delegacji).

Dzielem - tak, choc nie tylko ja na ten pomysl wpadlem.
Natomias nie jestem jej wlascicielem. Jakby wygladalo gdybym byl
mozna zobaczyc w nask np na domenie kernel.net.pl.

>  Wlasciciel: osoba prywatna. Ale dns'em jest venus.wis.pk.edu.pl wiec
>  widac ze to Bochosiewicz
Po pierwsze prawidlowa pisownia nazwiska jest przez "h".
A po drugie domena nie jest moja, bo jakby moja byla to bym
ja zarejestrowal na firme, przynajmniej vat odzyskac mozna ;>

Została? Mam nadzieje ze wreszcie (po prawie 8 miesiacach - no zblizamy
sie do dlugosci ciazy u czlowieka) zostanie. Bo jak na razie nie jest.

>  NASK po analizie umowy cesji odrzucil ja: brakowalo kodu pocztowego.
>  Dostalem od kloczka jego kod pocztowy i umowy poszly ponownie do NASK.
>  Tym razem juz nie powinno byc problemow :)
No mam nadzieje :) Czekamy na stosowny wynik whois w nask.

Nie wiem, moj wniosek w okoilicach Pingwinariow byl:
przepisac wszystko co sie da na PLUG.
Wladze PLUG sa chetne, ale chca by to PLD-team do PLUG o tym napisal (i to
jak najwiecej ludzi z PLD) zeby nie bylo kiedykolwiek posadzen o to ze
PLUG sobie PLD zawlaszczyl.

>   Tez uwazam ze nie jest to grozne. Aczkolwiek mogloby sie w koncu PLD
>   jakos sformalizowac - raz ze dalo by sie wtedy wprowdadzic ochrone
>   znakow, a dwa ze bedzie w koncu z kim OFICJALNIE gadac, bo jak na
>   razie to jest z tym kiepsko :(

Tylko, ze z rozmowy z duza iloscia developerow wynika ze powstanie
jakichkolwiek struktur dookola PLD moze przyniesc wiecej szkody niz
pozytku. Np ludzie nie chca by ktos mial nad nimi tzw. wladze.
Stad moj wniosek - PLUG, albo jeszcze lepiej - jakis depozyt w miejscu
powszechnego zaufania (no nie wiem, moze FSF, moze jakas Uczelnia)?

Pozdrawiam :)

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-