Domena pld-linux.org

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 7 Kwi 2002, 22:43:08 CEST

On Sun, 7 Apr 2002, Cezary Cichocki wrote:

> VTAM!
>
> On Sun, Apr 07, 2002 at 10:31:47PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [....]
>
> Mea culpa! Przepraszam.
OK :)

> Ale wtedy nie byloby tam "osoba fizyczna", prawda? ;)
Nie, byloby tak jak np. przy kernel.net.pl.

>  Jak tylko dostane potwierdzenie wpisu od razu wypycham na liste.
Czekamy :) Mam nadzieje ze NASK uwinie sie szybko.

Pozdrawiam.

M.

PS. A ta osoba fizyczna jak to nask pisze chetnie przekaze pld.net.pl w
_dobre_ rece. Ale to musza byc rece takie jakich chce PLD-team.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-