Domena pld-linux.org

Nie, 7 Kwi 2002, 22:59:53 CEST

On Sun, 7 Apr 2002, Witold Filipczyk wrote:

> On Sun, Apr 07, 2002 at 07:50:19PM +0200, Cezary Cichocki wrote:
> Wydanie PLD z niezrozumiałych dla mnie powodów się opóźnia.
> Co Was powstrzymuje przed doszlifowywaniem dokumentacji, robieniem
> graficznych konfiguratorów już teraz?

To że robimy to w chwilach wolnych od innych zajęć. To że zasób tego czasu
wcześniej cieżko określić. To że, żenby opracować niektóre tematy trzeba
czasami w jednym kawałku przysiaćś nad czymś i że potzrebny odcinek czasu
wacha się czasdami w okolicach kilku czy nawet kilkunastu godzin i ttakze
to że niektóre rzeczy cieżko rozkłąda się na kilka osób.