[DO TESTÓW ]: apache 2.0.35

Pon, 8 Kwi 2002, 00:46:00 CEST

On 8 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Hej,
>
> Na ftp://ftp.pld.org.pl/dists/nest/test/ leży sobie testowa wersja
> apache 2.0.35

A jeszcze co do apache 2.x to porsze się nie spodziwać że ta wersja apache
pojawi się w bliższej czy dalszej przyszłosci dla linni PLD opartej o
kernel 2.2.x. Poprostu nowy apache wykorzystuje silniej wątki. te niestety
lepiej pracuja na kernelu 2.4. Ten apache bezie musiał zaczekać do
rozpoczecia kolejnej linni PLD którą mam nadzieję że jzu niedługo będzie
mozan jednak zacząć kompletować, a to że jest to już mnie czy bardziej
dostępne w newst którym zajmuje się Arek to bardzo dobry ruch.