[rw w cvs]

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 8 Kwi 2002, 10:26:57 CEST

On Sun, Apr 07, 2002 at 01:27:54PM +0200, Tomasz K?oczko wrote:

> Serwis pocztowy nie staraci na jakości przez tą blokadę o ile nie będziesz
> sam przy nim majstrował.
> Zmęczyło mnie to że zamiast pomagać masz coraz większe zapędy do tego żeby
> przeszkadzać. Co więcej robisz to jako główyny nawojący do ytego żeby mnie
> odciażać/pomagąć mi.
To moze ja wytlumacze o co chodzi.

Jakos tak 2 miesiace temu bylo tak ze kloczek spieprzyl DNS.

Problem byl w tym ze na Uniwerku w ktorym pracuje spieprzenie DNS
przez kloczka spowodowalo zablokowanie kolejki maili dla calego
mojegi instytutu. Poprostu sporo maili do mnie przychodzi
z domeny pld.org.pl ta sytuacja trwala kilka dni, z kloczkiem osobiscie nie
udalo mi sie skontaktwac ale na irc powiedziano mi
(jak sie ktos bedzie upieral to powiem kto mi powiedzial nie byl to serek)
ze kloczek stwierdzil jakoby mial wazniejsze rzeczy do robienia niz wysylanie
faxow do NASKU. Skoro tak to glownie za moja podpucha kupilismy z
serkiem, arekm, wiget, malekith, wrobell i kims tam jeszcze chyba
domene pld-linux.org

I to tak zdenerwowalo kloczka, kloczek dostal szalu bo ktos usuilowal mu
w jego wyobrazeniu odebrac kawalek wladzy czyli DNS.

Kloczku opamietaj sie.

O co sie pieklisz. Przecierz serek nic poza tym nie zrobil.
A faktem jest ze jak jestes tak zajety to moze lepiej zeby
ktos inny mial prawo do dokonywania zmian w DNS.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.